aylsrsn Merhaba arkadaşlar, sanırım infulenza oluyorum. Kızım annem oldu, bendede öksürük başlıyor Böyle bir durumu yaşan var mı? İlaç içilebiliyormu, bebeğe herhangi bir zararı oluyormu? Korktum açıkcası
anneoluyorummm103 aylsrsn bence doktora görünsen daha iyi olur. Bu hastalıkta ateş çok yükselebiliyor ateşte bebek için sakıncalı
Fulyaaa1 aylsrsn hamileyken geçirmedim ama normal zman da oldum kızım ve ben çok ağır ve dirençli bir hastalık malesef haftalarca geçmemişti
aylsrsn Hamilelikte infilenza da olunsa parol veriyormuş doktor. Başka ilaç vermiyormu acaba. Şuanşık sadece öksürük var bende ama yaşayan varsa ne ilaç içti merak ediyorum. İlerlerse doktora gözükücem mutlaka
aylsrsn Merhaba nezlede ateş olmaz,. Halsizlik az olur burun akıntısı fazla olur. Yavaş yavaş başlar İnfilenza(grip) ise birden başlar yüksek ateş olur kuru öksürük çok büyük halsizlik burun akıntısı fazla olmaz.