Kızlar merhaba bu hastanede takipli olduğum bir doktorum vardı çok memnundum ama ayrılacağını söyledi benim de son 2.5 ayim kaldı bu hastanede bildiğiniz memnun kalınan ilgili güler yüzlü bir doktor var mı ona geçiş yapayım. Bu hastanede doğum düşünüyorum çünkü