Doğum olduğu gün doktor sonraki rapor yazar yazmamışsa doktor sorun size verir onuda işyerine verin mali müşavir iletsin ilk rapor doğum oldugu gün onaylayabilir yada hepsini doğum sonrası rapor bitince onaylayabilir artık parayı almak sgk işlemine kalmış olur e devletten banka tanımlarsanız direk hesabınıza yatar para