zynpbthnn Kızlar sabah uyandım 3 4 damla kadar kahverengimsi lekelenme gördüm doktora gitmelimiyim normal mi değilmi
asil15 zynpbthnn öncelikle sakin olun doktora gidin artı korkmayın her leke kötü bir şey getirmez bende çok yaşadım şükürler olsun 26. Haftaya geliyorum
nur0928 zynpbthnn ilk haftalarda normal diye biliyorum iki gebeliğimde de lekelenme gördüm sizin haftanızda riskli olabilir
Esralemi zynpbthnn korkmayın kırmızı kan değil kahverengi kanama Allah’ın izni ile Birşey olmayacak inşallah🙏🏼
zynpbthnn asil15 çok şükür bişey yok canım benim korkulacak progestron verdi bide magnezyum 3 4 gün yatıcaksın dedi Allah razı olsun hepinizden 🥹🤲🏻
zynpbthnn 140524ba korkulacak bişey yok dedi gayet sağlıklı kanama alanı fln da yok dedi ama yine de progestron verdi canım Allah razı olsun hepinizden 🤲🏻🥹
asil15 zynpbthnn ay çok şükür aynen dinlen kalksan bile ufak hareket et korkma bol bol ayaklarını uzatıp dinlen buarada duşta alma özellikle ayakta
zynpbthnn asil15 bide benle eşimde kan uyuşmazlığı vardı onun için test aldılar gün içinde çıkar mı acaba