Özellikle son iki gündür delirmiş gibiyim. Her şeye sinirleniyorum hiçbir şeye tahammülüm yok ve sürekli ağlıyorum.. daha sonra bebeğim zarar gördü mü diye daha çok üzülüp daha çok ağlıyorum. 5+6 dayım daha çok yeni evet ama napacağım bilmiyorum kızlar sizde de bu ruh hali değişikliği bozukluğu oluyor mu? Bu arada hamile kaldığımdan beri gribim artık gripten de sıkıldım onun da etkisi olabilir