Rabia3853 ben de sürekli bunu düşünüyorum… İkinci doğuma giderken insanların ağlaması strese girmesi bana çok ilginç geliyordu madem bunları daha önce düşünseydin ya diyordum. İnsan içinde olmadığı hiçbir duruma yorum yapmamalı bile işte. Şimdi devamlı bir bebeğimi almak için diğer bebeğimi benden ayrı bırakacağım diye düşünüyorum.. Anneannesiyle evde kalır diye düşünüyorum, sezeryan olacağım için o ilk anlarda odada olup korksun üzülsün istemiyorum
Benim bebeğim çok küçük olduğu için hastanede bekletmek benim için mantıklı bir seçenek degil