rumeysa106_ Kızlar 12 haftalık Ken devlet hastanesi perinatolji bölümüne gittim cinsiyetine erkek dedi 14+4 te gittim bu defa da kıza benziyor gibi ikisinde farklı doktor sizce ne zamn tam cinsiyet belli olur
Noyimommy rumeysa106_ ben 15+5 te öğrenmiştim doktorum kesin demişti fotoğraf çekimi yaptıracağımız için özellikle tekar tekrar sormuştum