Meryemsefa Kizlar dunde post actim ama bir kisi bile yazmadi 23.haftadayiz rahim agzinda baski ve sanci var bebegin hareketlerini hissediyorum sizce neden olabilir buyudugu icinmi oluyo yasayan varmi boyle bisey
Fatmaykt Meryemsefa canım ara ara olabiliyor yorgunluktan uzun süre ayakta kalmaktan falan ayağının altına yastık alıp uzan
Zhlcnr Canım bazen cok asagıda hıssedılebılıyor bende yasıyorum ama doktora yenı gıttım sordum rahım uzunluğunu kontrol ettı bı sorun yok dedı olabılıyormus yanı ama genelde kontrolunde bu durumu soyle
ikinciprensimgeliyor Ben 24.haftadayım.bende de oluyor Hep aşağıda hissediyorum.doktor bir sorun yok dedi ama bilmiyorm.boyle oraya baski uygulanıyor gibi surekli tuvaletim var hissi oluyor.bebisler buyuyor sanirim ondan
Meryemsefa Fatmaykt aynn cnm bende dinlenince hafifliyo ayakta kalinca sanki.icim.disima.cikcak gibi oluyo
Perininannesi Meryemsefa benimde durumum ayni 25den bu yana sürekli agri hissediyorum. Acı Esigim dusuk galiba 😃