ebrudefnee melisaalyabbbb genelde 5-6 haftalarda görünmesi gerekiyor ama geç döllenme vs olmuş olabilir mi
melisaalyabbbb busu1 keseyi bugün gördü ama bebeği göremedim dedi bu normal mi acaba küçük olabilir dedi
Dayeolmak Karından göremedi çünkü kilom var alttan baktı gördük şükür kalp atışında vardı ama he üz küçük diye çok canlı değildi 2 hafta sonra gel dedi