2prensesannesiiii LadyX bizimkiler alfa teknoloji ve bilişime yatkın geliyorlar beyinlerinde bu kodlanmış beta kuşağı yapay zekaya yatkın geliyor 🥰 geçen tvde anlatıyorlardı
LadyX 2prensesannesiiii aaaa harika bilgiymiş yaaa ilk defa duyuyorum keşke yorumu başa sabitleyebilsem
daisy__ Gokturkmom_ kız narini geçtim çocuğa bazen cici alıcaz sana gel beğen diyoruz onca süsün püsün içinde gidip erkek kıyafetlerini beğeniyor bir değil iki değil dolabın yarısı erkek kıyafeti dolu😅😅
ebrudefnee LadyX ben 2024 de doğum yaptım bide Allah nasip ederse seneye bir bebeğim daha olacak görelim bakalım😅
LadyX eslem2121 z kuşağını eleştirirlerdi eskiden şimdi gelsinler de görsünler bakalım alfa beta kuşaklarını 😂
eslem2121 LadyX alfa daha iyi ama öbür alfam için aynı şeyleri söyliyemem bi yeri duruyor öbür yeri oynuyor öbür alfamın 😂