TKumsall bohembircadi zatürreye dönmemesi için dikkat edin benimde erken doğum riskim vardı kaynanam grip getirdi zatürre geçirdim çocuğa ve onada baktığım için ciğerlerim su toplamış vücudum kaldirmiyordu artık gebeliği acil sezeryanla aldılar bebeğimi sancidan sebep yatış verilmişti saten üstüne onu öğrendik gripte ilaç vs vermiyorlar evet ama en azından zatürreye dönmesin iyice dinlenin kimseyi almayın daha da eve
borulcem bohembircadi tuzlu suyla gargara yaptım ve bolca ayva kaynatıp suyunu içtim 2 güne topladım sadece geniz akıntısı ve öksürük kaldı
Cerenak bohembircadi çok çok geçmiş olsun. Ben 12. Haftamda domuz gribi olmuştum. Ateş öksürük halsizlik hepsi vardı. Sadece parol kullanabildim, bir de öksürük için doktor bisolnatur diye doğal bir şurup vermişti ikisiyle 1 haftada atlattım. Bol meyve ve su bir de. İnsallah en kısa sürede atlatırsın 🙏
bohembircadi Hepinize çok teşekkür ederim. Söylediklerinizi dikkate alacağım ve uygulayacağım. İyi ki varsınız güzel anneler 💗🌸🙏🏼
HafVel bohembircadi sıcak su kaynat ve içine Vikis at büyük havluyu kafana geçir ve o buharı içine çek. 10 gün sürdü ve ölüyorum sandım. Kulaklarıma vurmuştu gram uyku uyuyamıyordum. Bu buharı sürekli yap yaptıktan sonrada suyu yattığın odaya koy o kadar rahatlatıyor ki. Birde ben kulak burun boğaza gözükmüştüm ilaçsiz geçecek gibi değildi. Ona rağmen 10 günde iyileştim. Kulaklarım daha geç iyileşmişti.
pozitifanne06 bohembircadi geçmiş olsun sarımsak bal limon, 1 tatlı kaşığı da çörekotu yağı tüm griplere deva 🌸
Es07 Öneriler zaten var Tavuk suyu çorba,limon, portakal, zencefil çayı öneririm Eğer durum kötüyse bi kulak burun boğaz doktoruna gidin derim Çok geçmiş olsun
Yank Ben de 33. Haftamdayim asiri derecede hapsiriyorum burnum tikali korkunc bisey kimden gecti bilmiyorum ama duzelemiyorum okulda ogrencilerden kaptim herhalde
muhabbet47 bohembircadi bende şuan 23+4 haftalığım 5 gündür burun tıkanıklığından uyuyamıyorum zaten hamilelğim başından beridir burnum tıkanıyordu ama griple daha kötü oldu bugünde öksürük başladı öksürünce sanki biri kasıklarıma yumruk atıyormuş gibi bağırıyorum dün diş ağrısından ağlıyordum resmen o kadar ağrıyorlar ki zaten hassalar şuan bide grip mahvetti diş ipiyle kanattım sonra sertçe fırçaladım biraz kanatınca iyi geldi resmen
tgba06 bohembircadi geçmiş olsun, ilk gebeliğimde serum almıştım bu durumu yaşıyordum (2022’ydi) şuan pek serum takmıyorlar. Su iç bol bol diyorlar inşallah atlatırsın. Kim olursa olsun elinden geliyorsa misafir kabul etme gelen olursa şurdayım, buradayım de yada evden çıkacağım işim var felan de bari
Ksm5 bohembircadi bende hamileyken bir ay geçmeyen bronşit ve grip atlattım. Doktora gittim ve buhar makinesi ile kullanılacak serum ilaçlar, fisfis ve antibiyotik verdi onları kullanarak atlattım. Bence evde kendin uğraşmadan vakitlice doktora git ve hamilelere uygun ilaçlar verirler zaten
Eren1 Gokturkmom_ ben suan gribim antibiyotik başladı doktor malesef cok kötü geçıyor başım gözüme gözlerim affedersin burnuma kadar alıyor rabbım şifa versın yaşayan herkes gebeyken cok fena oluyor ..
Turuncukelebek bohembircadi 37 haftalık hamileuyim 7 gündem gribim öksürük şiddetli bi şişe öksürük şurubu bitti ama geçmedi burun tıkanıklıgı kökü tat yok ama bebeğe birşey olmuyor merak etme çok geçmiş olsun
isiltili bohembircadi ılık ballı su birazda karabiber miden rahatsızsa koymasan da olur boğazı yumuşatıyor öksürüğü hafifletiyor. Çok geçmiş olsun
busraggyy Ben gebeliğimin en başında ağır bir grip geçirmiştim öksürmekten her yerim acıyordu artık doktorum bir öksürük ilacı verdi 2 3 gün içinde düzeldi hiç ilaç kullanmak istemedim ama böyleside zararlı bebeğe demişti doktorum sürekli öksürmek
bohembircadi Günaydın, ancak bakabiliyorum önerileriniz ve dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Hiç ilaç kullanmak istemiyordum ama eşim uyanınca doktora gidicem. Nefesimi kesen bir öksürükle uyandım. Ebe bu şekilde kasılmaya devam edersen zaten risk var doğumu tetiklersin dedi. Allahım tüm hastalara şifa versin. 😔🙏🏼🌸💗
Ozgekiz bohembircadi bana ilaç da vermişlerdi, gebeliğin başında hasta olmuştum. Yapacak bir şey yok, bu şekilde kendine de, bebeğe de faydan yok demişti doktor 🥹
bohembircadi Ozgekiz Çok doğru… Gideyim bakayım bugün doktor ne diyecek. Canım acıyor artık ve kızım için endişeleniyorum. 🥺
bohembircadi Ozgekiz Günaydın antibiyotik başladık dün, bir de ebem bir tarif verdi onu yapıyorum şükür daha iyiyiz 🌸💗 Çok teşekkür ederim 🌸💗