esraynsn ay canım ben hamile olduğumu anlamadan 2-3 gün önce belimde zona başladı geceleri çok ağrı yapıyordu. Eşim askere gitmişti ona mı o kadar üzülmüştüm anlamadım… halbuki bedelli bir ay yani. Neyse annem bana geldi baktı belime kızım bu zona doktora git hemen ilaç versin ama ilaçlar çok ağır bebek düşünüyordunuz ya istersen test yap öyle git hamileysen ilaç kullanamazsın dedi. Yok anne değilimdir ama yapayım test evde var dedim ve yaptım sonuç iki çizgi çıktı şok oldum. Doktora gittim doktorlar ne yapacağını şaşırdı çünkü 4 haftalık hamileydim zona ilerliyordu ilaç vermek istemediler dayanacaksın parol felan al dediler. Bebeğe bisey olur diye çok korktum. Ağrılarım git gide arttı ama şükürler olsun 3-4 güne yavaş yavaş geçti. Sadece fito krem vermişlerdi sanırım onu çok kullandım. Ama çok korkmuştum bebisime bisey olur diye şükür hiç bisey olmadı suan 27 haftalığız. Doktorlar çok sormuştu noldu neye üzüldün neye stres yaptın bu durup dururken çıkmaz felan demişlerdi.