Arkadaşlar merhaba ben 21+3üm 17.haftada perşnstolojiye yönlendirildim ve toplamda 3 defa gittim iki farklı doktora ve haftaya İstanbul’a gideceğim iki farklı doktora bu kadar ultrasyon bebeğe zarar veriyor mu bi an çok takıldım bu konuya daha önce sizinde başınıza geldi mi cevaplarsanız çok sevinirim 🙏🏻