Bende 29+6 haftalığım sağ tarafıma bıçak saplanır gibi oluyordu sürekli yürütmüyordu o kadar ağrı. Doktora gittim gaz ağrısı dedi nst bağladı bebekte bir sıkıntı yok dedi serum aldım o gün ağrım sürdü hiç geçmedi tuvalete çıktıkça rahatladım açıkçası sıcak şeyler tüketmeye çalıştım. Hafif hafif yine oluyor sağ tarafımda ama normal dediler yine de devam ederse görün için rahat etsin.