Kızlar yardım edin çok kararsızım. 32 yaşındayım 2. Bebişimi bekliyorum ama üçüncü bir çocuk düşünmüyorum. Spiral ve diğer korunma yöntemlerinde her zaman gebelik riski var zaten spiral kaymalarını duyuyoruz. O yüzden acaba tüplerimi bağlatsam mı diyorum. Diğer taraftan hayatta başımıza ne geleceği belli olmaz bağlatma diyorum daha açık yazarsam Allah korusun çocuklarıma ilik vs ihtiyaç olursa ya üçüncü bir çocuğa mecbur kalırsam diyorum çevremde biri var bu şekilde mecbur kalan. Ay kafam çok karışık ya riske de atmak istemiyorum hemen hamile kaldım iki çocuğumda da ama çevremde bu tarz şeyler görünce duyunca da kafam karışıyor.
Spiral kullanan ve bağlatan annelere sormak istiyorum süreç nasıl? Sonrasında olumsuz bir durum oldu mu? Memnun musunuz? Ne tavsiye edersiniz?
Birde anket bırakayım siz ne düşünüyorsunuz