Ftmtncy Bişeyi çok merak ediyorum benimde yaşım 26 en büyüğü 5 yaşında ortanca 4 yaşında en küçüğü de Şubat’ta 3 yaşına gircek dün hamile olduğumu öğrendim normal doğum hepsi bende bağlatmak istiyorum zaten başka düşünmüyoduk hala da istemiyoruz ama napıcam bilmiyorum. Hadi diyelim ben bağlattım eşler içinde bi çözüm yok mu benim bir daha olmasın ama onunda olmasın niye sadece bend bitiyor acaba o ç nun içinde yapılabşlşcek bişey var mı ki