Ya kızlar 38+4 olduk bugün. Ben zaten 37 bitene kadar çalıştım. İzne ayrıldım, evimi temizlettirip kendimce doğuma hazırladım. Hastane çantasını hazırladım arabaya koydum. Yarın gidip ağda vs yaptıracağım. Ailem uzakta yaşıyor. Tayinciyim ve olduğum şehirde tek başımayım. Açıkçası doğumdan sonra daha fazla ihtiyaç duyacağımı düşündüğüm için ne annemi ne kayınvalidemi çağırmadım. Hala kendi işlerimi kendim halledebiliyorken eşimle sakin ve başbaşa kalma fikri bana daha iyi geldi. Şimdi bu haftadan sonra riskli zamanlara giriyoruz. Doğum her an olabilir, normal doğuma doğru ilerliyor bir aksilik olmazsa. Ama ben bu süreçte ne bir kitap okudum, ne video izledim, ne pilatese gittim. Doğumu başlatmak için ne yapmalı, bebeği kanala nasıl sokmalı, doğumda nasıl ıkınmalı, doğumdan sonra yanımda anneler varken evin düzeni vs. Nasıl kontrolden çıkmadan devam edecek hiçbir şey bilmiyorum ve çok endişeliyim. Bana biraz akıl verin. Şu kısıtlı zamanda doğum öncesi neler yapabilirim ve doğumdan sonra oluşacak olan hengamede nasıl psikolojimi koruyacağım? Evime düzenime çok düşkünüm ve etrafta bir sürü eşya olacak. Kontrol benden çıkacak, yemek mutfak ev işleri hepsi başkasının elinden ve ihmal edilmiş şekilde olacak. Daha doğrusu benim yaptığım gibi olmayacak. Nasıl rutine gireceğim yeniden