Nuray67 Arkadaşlar 14+2 haftalık hamileyim kırık bir dişim vardı ve akşamdan beri şiddetli bir şekilde ağrıyor 😫 bu ağrı nasıl geçer ne yapabilirim
melegiminannesi Kırık dişe ne karanfil ve sarımsak fayda eder kadın doğum doktorunla konus eğer sıkıntı olmayacaksa bu givi durumlarda dişciler anestezi uyguluyor doktorlarımızdan izin alıp seninde öyle olur muhakkak