ikosunbebisi 34 haftalık ikiz gebelik yaşıyorum ve çok ağırlaştım alt taraflarım çatım her yerim ağrıyor acıyor son günlerde ayaklarım şişiyor ikiz anneleri bu süreç normal mi inşallah 35-36 haftaları görürüz erken doğumdan korkuyorum 😦
Abs180220 ikosunbebisi benimki tek gebelik bilemiyorum ama üstte kalsın bilen yazsın sizede kolaylıklar ve sağsalim kucağınıza almayı diliyorum ❤
Rabiafa ikosunbebisi 34+4 bende ikiz gebeyim. Aynı şikayetler bende de var. Artık dışarı çıkamıyorum cunku yuruyemıyorum cok agrı oluyor. 31. Haftada nst de sancı görünce yatış verdi doktor 4 gün hastane sürecinden sonra evde hiç bşsey yapmadan süreci tamamlamalısın dedi doktor. Ara ara kasıklarımda sancı ve kramplar oluyor ama normalmiş doktor oyle söyledi. Cok bisey kalmadı umarım vakitlice gelişimleri tamamlamış saglıkla kucağımıza alırız
Rabiafa ikosunbebisi birde gece nefes daralması oluyo. Doğumunuz nasıl gözüküyor benim biri ters geliş olduğu ıcın sezeryan olacakmışım
ikosunbebisi Rabiafa bana rahmin kapalı dedi 4 gün önce ama arada karın ağrısı ve bel ağrısı oluyo bende yatmaya çalışıyorum benimkilerin ikiside tersti en son