Busraaras Merhaba hanımlar benim 1 kızım var ve artık 2. Bebişimizi istiyoruz ovulasyondan yani ilişkinin 8. Günü beta 3.39 çıktı kızımdada bu şekilde öğrendim ama aradan 7 yıl geçti ilk bebeğim gibi heyecanlıyım umutlanmakta istemiyorum düşünceleriniz nedir
ebruaksoy35 Busraaras canım nasıl baktırdın beta sağlık ocakları o bu adet geçmeden pek bakmıyorlar 🥹
Busraaras ebruaksoy35 özel hastanede sadece beta istedim yaptırdım çarşamba günü reglime 4 gün kalmış olacak ama elimde 3.39 sonuç ile devlet hastanesi polikiliniğinde yaptırabilirim diye düşünüyorum