İlk doğumum ile arada 6bucuk sene geçti. Doktorumla Ssvd diye konuştuk fakat inanılmaz bir korku başladı son zamanlarda bende. Şuan 37+4 haftalığım. Doktora sordum ne yapmalıyım diye sen karar ver dedi. Sezeryan doğumum çok kolay geçmişti benim. 2 günde ayaklanmıştı . Hiç sancı çekmeden direkt doğuma girmiştim. Bunda zor diyorlar, o sebeple yanlış mı yapıyorum diyorum. Bilgisi olanlar bakar mı? Ne dersiniz?