topali bizde var cnm ilk gebelikte 20. Haftalarda oldum birde doğumdan sonra yaptılar iğneyi. Ama şimdiki gebelikte 10+4 ün henüz, pazar akşamdan beri Hastanede yatıyordum bugün çıktım şükür. Kanama oldu ondan dolayı dün iğneyi yaptılar önlem amaçlı ilerde yeniden gerekir mi bilmiyorum ama doktoruna
Bu bilgiyi mutlaka söyle kanama vs riskli bi gebelik yaşamazsan tahminimce 28. Haftalarda yapılıyor