smyynurdstn SMB benimde 7 +4 teyim hamile oldıgumuda hafif kasık sancılarıyla ögrendim bulantı vs hiç olmadı şimdiye kadar bi çok arkadaşım çok sıkıntı çekti bemin normal mi acaba hiç hassasiyetin olmadı
SMB smyynurdstn aynen bende de öyle çok şükür öyle kusma mide bulantılarım olmadı ama çok uykum oluyor halsizlik de oluyor