Soğuk süt, tahin, leblebi, sakız, sade soda ne varsa deniyorum ama banamısın demiyor gaviscon içersem anlık geçiyor kısa süre sonra tekrar başlıyor renie denedim oda aynı. Kaşıkla değil direkt şişeyi kafaya dikerek içiyorum ama yok malesef. Ejderha gibi ağzımdan alev çıkacak gibi hissediyorum. Fikir almak istediğimde az az sık sık ye baharattan yağlılardan uzak dur deniyor. Ki zaten bunlara dikkat ediyorum ama yok. Çekilecek varsa demek ki diyorum. Özellikle gece uykularımı kaçırmasıı cabası ve azıcık uyuduğumu kendime kar sayarak sabahına kendimi avutuyorum. Ben çözüm bulamadım umarım siz bulursunuz..