Yani ben bu platformda bu soruyu soran denk geldiğim çoğu kişiye yazdım sizede yazıyorum. Bebeğim 12 haftalıkken muayeneye gittim doktorum muayene etti sorun yok dedi. Bende ikili yapacak mıyız dedim o da istersen yapılır ama perinatoloji yapıyor dedi aynı hastanenin perinatologunda ikili test için ultrason çektim ve bebeğe giden damarda daralma varmış doktor kan sulandırıcı başladı. O zamandan beri kullanıyorum. Ve o gün dedim ki iyi ki gitmişim. Eğ2r sadece kadın doğumcuyla kalsa fark edilmeyecek evime gidecektim. Doktoruma demiştim bebeğimde rahatsızlık olsa da zaten aldırmayacağım. Sadece psikolojik olarak hazır olmak istiyorum demiştim. Ona yetebilmek için öğrenmem gerek diye düşündüm. Sonrasında da ultrasonda daralma fark edince iyi ki iyi ki yaptırdım dedim