AnurgulA Ki daha kanala girmemişti bebek. Şimdi 37. haftadayım ikinci hamileliğim, çok rahat şekilde 39u bekliyorum çünkü kilosu daha 3 olmamış, yine bu şekilde doğurmayı planlıyorum. 😀 Doktor kanala girmemiş diye panik halinde ben sakinim, sokarııız hallederiiiz modunda. Aslında mantık bebeğin hareketli olduğu zamanda zıplar gibi çöm kalk ile onu yer çekiminin de etkisi ile pelvisin içine girmeye zorlamak, sıkıştırmak, hareketle kemik de esniyor o şekil yani. Yoksa her gün 10000 adım atıyordum yine de kanala girmemişti, squat çok önemli