Benim hamilelik öncesi de psikolojik olarak bu sıkıntılarım vardı ama son 1,5 yıldır ilaçlarla kontrol altına almıştık. Gebelik için ilacı bırakmıştım dördüncü aya kadar dayanabildim sonra tekrar lustral başlandı 50 mg içiyordum son bir aydır dozu yükselttik şu an 100 mg içiyorum ama gün boyunca iç sıkıntısı hiç geçmiyor aşırı bunaltıyor beni çok bıktım artık.. doğum yapınca geçecek mi acaba