Kızlar bir saatir alt karnıma sancı girdi. Üşütme gibi bi ağrı ama çift rahimliyim riskli gebeliğim. İlk yarım saat devamlıydı şimdi geçmiş gibi oluyor birden giriyor. Ve karnım sertleşiyo hareketli bebek hissediyorum. 26 haftalık gebeyim. Doğum sancısı falan değildir değil mi korkuyorum hastaneye gitmeli miyim geçmezse zaten giderim ama evham yapmak istemiyorum battaniyenin altında uzanıyorum şuan