@Zynbnur cnm benimde inşallah 3. Doğumum olacak ama ikinci çocuğum olucak biri vefat etti şimdi ilk oğlum 4 yaşında ve ben görümcemin yanına birakicam yada abimlerin yanına birakicam onların çocuklarıyla oynar vakit geçirir diye ve annem ve kayınvalidem de umreye gidecekler doğum zamanımda hastaneye de yengemi götürecem inşallah Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah seninde görümcen yada ne bileyim kardeşin olur ablan abin olur onların yanına birakabilirsin öyle bir imkanın varsa 😊