dygee 2. Hamileliğim 2. Kızımı kucağıma alıcam 🥹 bile bile aynı yoldan gidiyor olmak biraz beni de tedirgin etmiyor değil ilki kendi sancımla oldu umarım bu da öyle olur heyecan,korku, tedirginlik, kızımı doğum yapana kadar arkada bırakmak tuhaf ne hissedeceğimi bilemiyorum 🤲🏼 Allah yardımcımız olsun