Hilalxxx benimde kaval kemiğimde şişlik vardı bayağı şişmişti ağrı yapıyordu. Sonra o dağıldı küçük küçük. Kaç tane doktora gittim kimisi bakmak istemedi. En son bi dr ilaçlı mr çekilmesi lazım dedi. Kadın doğum doktorum riskleri anlattı kabul etmedim.sonra kendi kendine geçti. Yani 13. Haftadan sonra bir defaya mahsus olmak üzere röntgen çekiliyor. İlaçsız mr da çekiliyor. Size kalmış bir durum ben kabul etmedim. Çok şükür bir kaç ay sonra geçti zaten