Gizem993 Arkadaşlar öğlen 12 de acayip şekilde kanamam vardı bir sürü tuvalette löök löökk akıntı düştü vs neyse biz de öğlen 1 buçuk gibi hastane geldik bana yatış verdiler ama açılmam yok önereceğiniz bi fikir varmı açılma için 🌸