Ben 9 haftaya kadar afedersin öğüre öğüre içtim resmen. En son doktorum bana folikasit içeren vitamin takviyesi başladı ve hala onu kullanıyorum kuzum. 18 gafta olucam yarın şükür hiçbir sıkıntım yok. Doktoruna söylersen o sana tavsiyelerde bulunuyor ☺️ sağlıkla doğumlarımız olsun inşallah 🙏🏻