Umutlubirkadin Kızlar şu an 18+3 um bu ayin 15 inde 20+3ken gitsem erken mi olur ? Sizler kacinci hafta da gittiniz ?
ments Umutlubirkadin doktorum bana 20-22 arası git dedi, ama biz 23 te gideceğiz Allah’ın izniyle, eşim eğitime gitti yoksa dediği aralıkta giderdim.
ebruu060619 Umutlubirkadin benim doktorum 22. Haftada yapıyor bend erkenden istedim ama özellikle 22. Haftayı isteyince bende kabul ettim işinde uzman prof bi doktor sonuçta vardır bir bildiği diye düşüniyorum
Es07 18 haftada detaylı ultrason yapıldı perinatoloji doktorunda netti cinsiyet 16.da da netti değişmedi
Nisanmomy Umutlubirkadin gittiğim perinatoloji doktoru tam 22de çağırdı bu tarihin ideal olduğunu söylemişti
tahamommy Umutlubirkadin 22. Hafta ideal bence erken gidince bazı yerleri göremedik diyip tekrar çağırıyorlar insan stres oluyor