Merhaba en son geçtiğimiz cuma günü kontrole gittiğimde doktor bebek için 3.300 Gr demişti 38+1 deydim. Karbonhidratı ve şekeri yasakladı. Sizin bebekler bu hafatada nasıl. Ssvd yapmak istediğim için çok kilolu olmaması gerekiyor. İlk bebeğim de iri olduğu için sezaryen olmuştum 4300 Gr doğmuştu 40+5 de. Şimdi yememe icmeme dikkat ediyorum ama hızlı kilo alıyor yine. Doğum başlatıcı şeyleri yapıyorum. Ahududu yaprağı çayı, squat, yürüyüş, çörekotu yağı masajı, ilişki ancak hala tık yok. Ssvd yapanlar ne tavsiye edersiniz