Kizlar belki bazılarınız beni tanır evet gelelim sürpriz bir şekilde doğumuma 27 Kasım’da son hafta kontrollerine gidiyodum. 22 aralığa günde almıştık doktorumla sezeryana. Neyse 28 Kasım günü içime bir his geldi evi temizlemek için neyse eşime evi temizliyelim bitsin doğuma yakın beklemiyim ki. Doğuma yakın yapmak istemiştim. Neyse o gün eşim sağolsun bana hiç bişey yaptırmadı. Herşeyi kendisi yaptı etti ki kendisi titizlik hastası resmen bende hep oturdum neyse saat öğlen bir oldu iki tane bulaşık vardı yikayim dedim baktım karnım sertleşiyor ve mideme ağrı girdi birden. Bütün gün o ağrıyı hisettim süt içtim sıcak sıcak belki iyi gelir diye ama bir yandanda karnım sürekli sertleşip duruyor bende sancı nasıl bişeydir bilmiyorum tabi saat akşam dokuz oldu kuzenimle konuştum dedim midem ağrıyor hiç gecmiyo oda bilgili bu konularda bana karninaa dokun hele dedi baktım midem değil karnım ağrıyor kasik bölgelerinede böle bıçak saplanır gibi oluyodu sonra belimde agriyodu neyse hastaneye gitme kararı aldık ama tabi ben hala midem ağrıyor diye serum vurup gelecektim eve hiç bişey almadan hiç bir hazırlık yok. Neyse acilden dogumhaneye yolladilar. Bir girdim dogumhaneye artık çıkamadım mide bulantısı herşey var hemşirelerin dediğine göre bütün doğum belirttisi bunlar ama ben hala midem ağrıyor diyip duruyorum nstye bağladılar baktılar sancı 75 80 arası kuvvetli sancın var dedi bana doktora haber verdi doktor serum yapın dedi hala devam ederse sezeryana alalım diyormuş neyse bir türlü düşmedi acilen geldi doktorum direk sezeryana alındım herşey rüya gibi oldu tabi agliyimmi sevineyimmi bilemedim neyse bebeği çıkartilar 2670. Gram doğdu minik paşam durumu iyi dedi yanıma getirdiler ten tene temaz yaptılar Allah’ım ağladım ağladım harika bişey sıcacık yumuşacık ve götürdüler onu heyecanla bekliyorum odaya getircekler diye yanıma eşime haber verdiler bebeğinin biraz solunum sıkıntısı var dediler sevk edicez dediler eşim bebekle gitti başka şehire ben tek kaldım hastane odasında Allah’ım çok ağladım herkesin bebeği yanında emzriyo benimki yanımda değil diye çok şükür ki durumu iyi gidiyor demiş çocuk doktoru eşim mama ve bez götürdü dün bebeğe bende bir hafta sonra gidip görecem. Bebeğimi bugün taburcu oldum kendimi çok kötü hissedttm bebek eve dönmeyi hayal ederken tek başıma geldim ağrilarim.var ne yalan söyleyeyim gerçekten canım çok yanıyor kaburgalarima bastirmislar hangisinin ağrısını çekeyim bilmedim kizlar uzun oldu bunu yazarken içim yanıyor gerçekten sdc resimlerine bakıyorum huzur buluyorum biraz rabbim sağlıkla zamanında doğum nasip etsin hepinize inşallah dualarını beklerim inşallah sağ salim çıksın kuvezden 🥰