yarengok2 5 Aralık bat 5 gündür Bel ağrısı ara ara kasık ağrısı Regl sancısı göğüsüm şişti uçlarım ağrıyor el deyince akıntım var şeffaf kokusuz su gibi ara ara çok sık değil günde çok az geliyor sizce var mı
annebaru yarengok2 canım benim belirtilerimde böyleydi daha doğrusu göğüs hassasiyetim aşırı fazlaydı adetime 3gün kala test yaptım pozitif çıktı bi kaç gün sonra kan vereceğim inşallah
AdaKaranfili yarengok2 bat 6 aralik. Catlamadan 3 gun sonra gogus hassasiyeti basladi. Ara ara devam ediyor. Dunden beri artti sanirim. Baya baya sizliyor. Birde karin agriisi oluyor. Genelde adete bir kac gun kala gogsum agrirdi.ve ya agrimazdi. Bugun test yapsam cikar mi acaba silik te olsa.
rabiabass yarengok2 aynı belirtiler bende de var su gibi az az akıntım var kaygan değil ama kokusuz su gibi göğüs uçlarımda ağrı ara ara bel ve kasık ağrısı sürekli uyuma bat 9 aralık 2-3 gün sonra bende yapıcam bakalımm test inşallah cıkar
Nil_yusflu Bencede arkadaşın dediği gibi varsa çıkar benim bat 6 bugün test yaptım çıkmadı mesela daha da çıkmayacak olsa çıkardı
yarengok2 Benim göğüslerimde annebaru benim göğüslerim şiş sadece uçlarını elleyince ağrıyor akıntınız devam ediyor mu
AdaKaranfili Sevim1902 22kasim yumurtlama.23 kasim catlama oldu. Daha erken sanirim. Ama goguslerim cok fena aciyor sanki. Yarin falan yaparim
ebruaksoy35 AdaKaranfili canım yumurtlama ve çatlama belirtileri nedir yani hangi gün yumurtlama hangi gün çatlama olduğunu nasıl anlarım
ayse988 Sevim1902 iki saat oldu yaptım negatif ama benim ilk kürtaj olduğum gebelikte geç döllenmeydi adetten 3 gün sonra aşırı silikle öğrendim o yüzden daha umudum var sabah ilk idrarla mı yapmak gerekiyor bu testi