Kızlar ben 26 haftalığım, bu aralarda üstüme sanki bişeyler çöküyor gibi oluyor bazen, kalbim sıkışıyor, hep kötü bişey olacakmış gibi oluyorum, bazen oturup ağlayasım geliyor, bunlar normalmi? Bi de hala bulantım kusmam oluyor, kusarken de çok zorlanıyorum, bebeğe bi zararı olurmu bu durumun?(( lütfen benimle tecrübelerinizi bölüşünn(