Arkadaşlar ilk doğumum olacak sezaryen olacak doğum sonrası annemler kayınvalidem ler görümcem olacak büyük ihtimalle doğum özel hastahanede ilk emzirme bana biraz ürkütücü geliyor herkes mememi görüsünde istemiyorum acikcasi herkesin odadan çıkmasını istesem ebelerden yardım alsam sadece çok ayıp olur mu yada böyle bir deneyimi olan varmı ne yapmalıyım ki o meraklı gözler üstümde olsun istemiyorum 🙄