Elemon Kızlar doktorum rahmin de 1.5cm ebeler 1 cm açılma var diyor. Nst’de hafif sancım çıktı bir kez şimdi doktordan geldim. Bu nasıl olabilir hangisi doğru diyor ?
Mervecckl Elemon ne farkeder ki önemli olan günün geldi mi yarım santim maalesef çok önemli değil herkes parmak ölçüsünü baz alıyor doktorun erkekse parmağı büyük olduğundan öyle birşey söylemiştir
Elemon Mervecckl yok canım ikisi de bayan. Hayırlısı dediğin doğru anan ilk gebeliğim tecrübesizim merak edebiliyorum