ghostty zhlkse rahim büyüdüğü için ara ara regl olcak gibi sancı normal. O haftalar ben de sormuştum doktoruma.
senemyetis zhlkse bebek ne tarafa tutunduysa o taraftan ağrıyormuş kanama olmadığı sürece bu tarz ağrılar normal dedi rahim ve bebek büyüyormuş🥲