selos1 İkili test sonucu yüksek veya orta gelip fetal dna yaptırıp sonucu risksiz olanlar var mı ? Bundan sonra başka bir test yaptırdınız mı ? Doktorunuz ne dedi? Bebeğiniz doğdu mu şuan sağlıklı mı ?
cansuuusuu selos1 merhaba canım ben 2 li 3 lü yaptırdım orta risk gördüler bi kaç doktor bi kaçı ise risk yok dedi çok tedirgin olduk eşimle fetal dna yaptırdım çok şükür hiç bir sıkıntı çıkmadı
mamiali selos1 selos1 benimde 13 haftalikken bebeğin ense kalınlığı 3.0 mm çıktı fetal dna yaptırdık temiz geldi temiz gelince amniyosenteze gerek duymadilar
selos1 mamiali benim 11.2 haftalıkken 2D ultrasonda 3.8 mm çıktı bi kaç güne yine başka doktora gidip ölçtürcem azalma vs var mı diye çünkü 14. Haftaya kadar azalma oluyorsa geelde riskte azalıyormuş diye duydumm. İnşallah benim sonuclarımda temiz geliir 🥹
mamiali selos1 benimde 14 haftalıkken perinatoloji doktoru ölçtü 2.7ye düşmüştü burun kemiği görülmüştü sizde sıkmayın canınızı inşallah düşer bizi haberdar edin
muni edaabykl benim de riskim çok yüksek çıktı cuma günü fetal DNA yaptırdım sonuç bekliyorum sizin gibi umarım tertemiz sonuçlar alırız 🙏
selos1 mamiali inşallah çok sevindim sizin adınıza. 🫶🏻 İnşallah güzel haberlerimizi alalım sonuçlarımız çıkınca burda 🌸