Fnur6435 rosee233 plastikleri ayırıp bakınca daha net görünür bir de öyle bakın. Benim de regle 3 gün kala yok gibiydi içini açıp bakınca gözle bile zar zor görünüyordu. Beta 16 çıkmıştı. Sizin de vardır inşallah :)
mirzamelis35 Sanki alttakinde bi gölge var ama kuruma çizgiside olabilir Bikaç gün sonra daha net çıkar