Asekrn Hanımlar benim doktorum dışardan Egepol ile anlaşmalı şimdi böyle olunca gece gündüz gelecek dimi doğumuma ??
aybike2212 ecempa fiyat yılbaşı öncesi verildi yılbaşından sonra henüz doktora gitmedim ödeme yapmadım ne kadar oldu bilmiyorum
aybike2212 ecempa benim doktorum anlaşmalı olduğu için ödemeyi doktora yapılıyor hastaneye ne verilecekse kendi ne alacaksa kendisi hallediyor biz karışmıyoruz ilk.dogumda bu şekilde olmuştu şuan daha doğum yapmadım Mayıs sonu görünüyor benim.dogumum