İçilmemeli en kızdığım şey bu benim yapamıyorum edemiyorum diyolar ya aşırı sinirleniyorum bide vicdan rahatlatmak için buraya post açıyorlar kimisi de diyor içtik bişey olmadı bu bahane olamaz ilerde görürler neyin olacağını herşey insanın elinde anneysen bazı şeylere katlanacaksın bu konuda asla sakin kalamıyorum o can bizim sorumluluğumuzda