Boysmom2 yani var ya o kadar aynıyız ki kendimi gördüm yazdıklarınızda. Sadece incir kürü yaptığım dönemde benim de bazı vitaminlerim düşüktü onlar için ilaç, iğne vs kullanıyodum, kürü yapıyordum, o dönem iş yerimde dolabıma da atom yapmıştım fındık ceviz kaju badem vs faydalı kuru yemişlerden yani. O ay hamile kalmışım ama farkında olmadığım için ve ağır kaldırdığım için olmadı, doktor da kimyasal olmuştur muhtemelen dedi. Bu akşam soğan kürüne başladım, on gün yapıcam ben de ama döngüm ve yumurtlamam düzenli olduğu için günde bi kere içicem, bakalım nasip 🌷