Ayten94 Salam qizlar,həkim movzusunda fikirlərinizə ehtiyacim var,kim hansi klinikaya gedir,həkiminizdən razisiz?Mənim ucun həkimin guləruz,məsuliyyətli,işini bilən olmasi həmcinin klinikanin təmiz,səliqəli olmasi şərtdi...Fikirlərinizi yazin gorək😊
Sara Ayten94 Valla Menim hekimim Xuraman xanimdi.Mediluxda.Qiymetlerde normaldi.Sukurki menle her saniye maraxlanir demek olarki cox vaxt mesajlasiriq.Menim herseyimle maraxlanir usagi ne yesem xeyirdi sora xestelnmeyim deye her seyi basa salir.En esas mesuliyyetli canin ortaya qoyandi.En esas muasir tipli Hekimdı.Yenıkı psıxolojı baxımdan menım desteyımdı .☺☺☺❤❤❤
LemanAbdullayeva Ayten94 salam, men Ayten94 salam, men perınatal xesdexanasına gedırem . Ruslan hekımdı yaxsı hekımdı
Sara Ayten94 Ayna Sultanovdan dönürsen Genclık terefe orda dayanacag var ele bınanın arxasındada klinika.
nur96 Ayten94 salam xanim mende bmplaza gedirem babek filalins ahekimim dr gulnar memmemedovadi qiymwtleri bahadi ama yaxsidi seriati mende amraqalndim teridlediler
Sara Ayten94 Utanmagi demeye))ayib olmasin sen demisken qadin ora baxanda Adam olur yere girir)))gelki kisi 😅😅😅😅😅
deletedmom11 Ayten94 başından beri kLawyeniz farkLı e harfLeri ters ne değişik ama türkçe gibi de değiL yani
Ayten94 deletedmom11 Aslinda çok benziyo,biz sizi iyice anlaya biliyoruz,konu guzel doktor ve hastane,iyi bi doktor ariyorum😄kizlar da kendi doktorlarini tavsiye ediyolar
deletedmom11 Sara ben çok sewiyorm konuşma şekillerini nedense istemsiz gülüyorm dinledikçe hoşuma gidiyo anlamaya çalışmak