rho 4haftalikken lekelenmem oldu o zaman yaptılar. Sonra 28de uyuşmazlık için tekrar gittim, önce kan verdim sonrasında iğnemi yaptılar. Yatış göstermeleri gerektiği için işlemleri yaptık imzaları attım,sonra hemşire eczaneye gidip igneyi aldi ,vurdu ve sonrasında evime gittim