İnsanları yanlış yönlendirmeyin. Tabii ki tedavisi var. Ben gebeliğimi yeni öğrendim. Ve kanal yapılması gereken dişim ağrımaya başladı. Kadın doğum doktorum 17. Haftaya kadar diş tedavisinin riskli olduğunu, 17. Haftadan sonra da kendilerinin belirleyeceği (içinde adrenalin olmayan) anestezi ile tedavinin yapılabileceğini söyledi. Röntgen mecburı ise de kurşun yelek ile tiroid bölgelerinizden rahminize kadar koruma sağlanarak tek bölge çekilebileceğini söyledi. Bu forumda da bu şekilde hamileliğinin 2. Trimesterinde diş tedavisi olan çokça gebe var. Ben şu an için doktorumun yönlendirmesi ile agumentin antibiyotik kullanıyorum. Bebeğe hiçbir zararı yokmuş. Hatta yenidoğan yoğun bakımında dahi gerekli durumlarda bu antibiyotik kullanılıyormuş. Doktorum bu şekilde açıkladı. Çok geçmiş olsun.