mavi123_ Gks_01 evet bende baya araştırdım problem olmuyormuş. Ben zaten paketi bitirene kadar doğuma giderim artık bi daha tahlil yapmaya gerek kalmaz heralde😂
beyfun mavi123_ evet canım benimki çok yüksek değil ama öncelkle doğal denemk istedim ya brbiş olunca insan çok düşünüyor nedense kendim olsam bakmazdm yine doktora gidip tekrsr baktırıcam bakalım